Retur og reklamasjon

Retur.

Før du returnerer:

Registrer din retur via vårt kontaktskjema. Pakk inn varene og send de i samme stand som du mottok dem. Varene må være uskadet, ubrukt og med eventuelle forseglinger intakt. Vi ber om at returetikett ikke festes på varens originalemballasje. Legg ved angrerettskjema. Angrerettskjema ble sendt deg sammen med sendingsbekreftelsen. Har du ikke angrerettskjema, last det ned HER

Returadresse:

Vi ber deg bruke Posten til forsendelse, og returadressen er:

EFA MARKED AS
GLAPRIS.NO
KIRKEVEIEN 26
4580 LYNGDAL

Du betaler selv returportoen.

Betalt med faktura?

Dersom du har bestilt med fakturabetaling må du selv logge inn på SVEA sine kundeservicesider og registrere at du har sendt varer i retur. Da får du en oppdatert oversikt over gjenstående beløp du skal betale, og sikrer også at det ikke påløper gebyr mens vi venter på din retur.

Tilbakebetaling

Når du sender returen, kan det ta inntil 14 dager før vi har mottatt og behandlet returen. Du får en e-post fra oss som bekreftelse når vi har mottatt og behandlet din retur, og vi tilbakebetaler deg til betalingsmåten du benyttet ved bestilling. Det kan ta 1-5 virkedager før du ser pengene på konto. Hvor fort det går avhenger av Banken din.

Uavhentet pakke

Dersom du velger å ikke hente ut pakken din eller nekter å motta den, er ikke dette ensbetydende med å benytte seg av angreretten. Pakker går automatisk i retur til oss etter utløpt liggetid på utleveringsstedet, og vi belaster administrasjonsgebyr på minimum 399 kr pr kolli for uavhentede pakker, samt de faktiske påløpte transportkostnader tur/retur.

Reklamasjon

Dersom du oppdager feil eller mangler ved produktet, send en melding via kontaktskjema og oppgi hva som er feil på varen(e). Vi kontakter deg med forslag til løsning.

Handlekurv
Scroll to Top