Varer som vises med en venteliste meg knapp er midlertidig utsolgt fra lager. Du kan legge den til varsling og få en epost fra oss når varen igjen er tilgjengelig i nettbutikken.
Enkelte varer kan være merket med kun varehus hvis de eksempelvis er uegnet for sending. En slik vare kan være maling. Varen kan også få denne statusen hvis det er en assortert vare. Eksempel flere fotballer i forskjellig farge eller mønster men med samme varenummer.
Hvis en vare er utsolgt til tross for at den er merket “på lager” vil vi forsøke å skaffe varen fra leverandør. Hvis vi ikke lykkes med det blir ordren eller varelinjen annullert og refundert blir gjort via original betalingsmåte.
Du finner alltid oppdatert informasjon om dine bestillinger på MIN KONTO. Er ordren pakket og sendt kan du spore den via sporingslinken du fikk tilsendt ved sending av varene.
Se under Retur og reklamasjon
Se under Retur og reklamasjon
For å kunne gi en så effektiv og god service til alle våre kunder ønsker vi at spørsmål om produkter, returer, reklamasjoner o.l. kommer inn via vårt kontaktskjema.
Eventuelle mangler må påberopes innen 1-en virkedager regnet fra levering. Ved fysiske skader på vare må emballasje ikke kastes for hensyn til dokumentasjon og retur.
Bilder av skade og emballasje kan sendes i epost til oss HER
Finner du ikke svar på ditt spørsmål, send oss en melding på vårt kontaktskjema så hjelper vi deg.
Oversikt over våre fysiske butikker finner du her